BioVille

Fotografie: Renaat Nijs
Animatie: Joren Peeters
Website: bioville.be

Een 10-jarig jubileum. Nagelnieuwe ‘digiHub’. Plus: plannen voor een extra vleugel. Niet één — maar drie redenen voor BioVille om hun strategie, brand identiteit en marketing op punt te zetten. Stofzuigers van dienst: team L&T. 

Eerlijk? Er lag stof op de uitstraling van BioVille. Een dikke laag, zelfs. Met het ontwerpen van een tictac-frisse brand identiteit, heldere strategie en slimme marketingaanpak stomen we de incubator klaar voor de volgende 10 jaar. 

GROEI EEN LOGO

Het logo is gebaseerd op celdeling. Het ontwerp start met een simpele cel, die uiteindelijk uitgroeit naar de ‘B’ van BioVille. Het hoeft ook allemaal geen rocket science te zijn.  

KLEURENCLASH

De clash van kleuren (Rood! Blauw! Nog ander blauw!), met paars als creatief accent, zorgt voor een opvallend, herkenbaar geheel — zeker in een Health & Care omgeving.   

Deden we ook: het gebouw aankleden, branden van een pak uitwerkingen (dopper drinkbussen, mondmaskers, alcoholspray, etc.), swot-analyse, animaties, bepalen van buyer persona’s, social media, …